Egy testben már 2 szív dobban.

És Te, felelős édesanyaként a lehető legjobbat szeretnéd biztosítani a babádnak már várandósság alatt is. Ilyenkor nem fogyókúrázunk, nem diétázunk, nem szedünk semmilyen zsírégetőt, ugyanakkor igenis figyelni kell a helyes táplálkozásra, megfelelő mozgásra.

A terhes vitaminok segítenek, hogy a magzat gondtalanul fejlődhessen az anyaméhben, miközben a kismama mindvégig megőrzi egészségét.

A magzat az édesanya szervezetéből vonja ki a számára, fejlődéséhez szükséges vitaminokat és ásványi anyagokat, ezért a terhesség ideje alatt az édesanyának is több vitaminra van szüksége, mint a terhességet megelőző időszakban. Ha a vitaminellátás nem megfelelő, az anya szervezetében hiányállapot léphet fel, aminek következtében különböző negatív tünetek lesznek észlelhetők, mint például a hajhullás is.

A fejlődés szempontjából legfontosabb folyamatok a terhesség első harmadában mennek végbe. Ez az az időszak, amikor a legnagyobb szükség van a természetes vitamin forrásokra.

A szükséges plusz vitaminbevitel kivitelezhető megfelelő gyümölcsökkel, zöldségekkel és egyéb ételekkel, ám ehhez kiemelt odafigyelés szükséges. A terhesvitaminokkal a vitaminpótlás egyszerűbb, és a magzati fejlődési rendellenességek is könnyebben megelőzhetők.

 

A sárgarépa:

A sárgarépa a terhesség alatt elsősorban gazdag összetétele miatt hasznos. Ezek az A és C, E és K, B és PP vitaminok.
A sárgarépa a fehérjék 1,3% -át, a szénhidrátok 7% -át, a káliumot és a vasat, a foszfort és a magnéziumot, a kobaltot és a rézet, a jódot és a cinket, a krómot és a fluorot, valamint az illóolajokat tartalmazza.

A spenót:

A babádnak szüksége van természetes folsav forrásokra is, ez ugyanis a DNS előállításához és a sejtek anyagcseréjének zavartalan működéséhez nélkülözhetetlen. A folsav emellett a baba agyszöveteit is védi az esetleges károsodástól.

A cékla:

A cékla nemcsak a jó állóképesség fokozásában és az izmok teljesítményének javításában játszik fontos szerepet, hiszen magas kálium, magnézium, vas folsav és vitamintartalma (B6 és C) ennél is több egészségügyi előnyt jelent a céklafogyasztók számára.

A cékla ezenfelül hasznos szénhidrátokat, fehérjéket és jótékony rostokat tartalmaz és még erős antioxidánsként is működik.

A kollagén:

A hidrolizalt kollagén elősegíti a csontok egészségét, valamint pozitív hatása van a bőrre és a hajra. Ez a babavárás alatt kiemelten fontos, mivel a hormonváltozások miatt szárazzá válhat a bőr és haj, valamint hajhullás is előfordulhat, ami még jóval a szülés után is megmarad sajnos.

A kollagént vizsgálva kimutatták, hogy a terhesség alatt esetlegesen jelentkező ízületi fájdalmakat is segít csökkenteni!

A terhesség első és utolsó hónapjaiban a legtöbb kismama rengeteget alszik. Fontos a minőségi alvás, melyhez a glicin nagymértékben hozzájárul. A kollagénben jelen van ez az aminosav, ezért is fontos és előnyös kiegészíteni az étrendünket vele.

Nézzük részletesebben hogy melyiket miért:

 

1.) Sárgarépa

 

Az első trimeszterben

Az első 12 hetes terhesség sok szempontból a legjelentősebb, mivel ebben az időben a jövőbeli baba fő szerveit és rendszereit lefektetik.

  • A testet a különböző vitaminokkal és ásványi anyagokkal telíti be, ami növeli védő funkcióit.

  • Javítja a látásélességet.

  • A folsav sárgarépában csökkenti a gyermek patológiáinak kialakulásának kockázatát.

A második trimeszterben

A terhesség második trimesztere a csecsemő intenzív növekedési periódusa, amikor a tápanyagok iránti igény folyamatosan növekszik. Az A-vitamin és a béta-karotin ebben az időben megfelelő időben fog jönni.

A második trimeszterben használt sárgarépát használva:;

  • kompenzálja a vas hiányosságát;

  • mivel a magas káliumtartalom erősíti a szív-és érrendszeri rendszert, ami nagyon fontos a megnövekedett terheléseknél és a keringő vér térfogatának növekedésében.

Harmadik trimeszter

A harmadik trimeszterben (7-9 hónap) a magzat növekedési ütemének lelassulása jellemzi. Ebben az időszakban az anya testének legfontosabb erőforrásai a baba teljes ellátásához szükségesek. Egy nő számára a terhesség utolsó hónapjai nem könnyű idő, és itt a sárgarépa segít egyszerre több problémával megbirkózni.

  • A megnagyobbodott méhek túlzott nyomást gyakorolnak a belső szervekre, és ez tele van gyengén bélmozgással. A sárgarépában gazdag cellulóz serkenti az emésztési folyamatot, megakadályozza a székrekedés előfordulását.

  • A gyökértermés antacid tulajdonságai segítenek megbirkózni a gyomorégéssel.

  • A K-vitamin fogyasztása (sárgarépában elég sok) felkészít egy nőt a szülésre. Ez az elem pozitív hatással van a véralvadásra.

  • Fontos megemlíteni a sárgarépák jótékony hatását a bőr rugalmasságának mutatóiról. A növény válik elengedhetetlen eszközévé a tapaszok előfordulásával szemben.

  • Sok nő panaszkodik, hogy a terhesség alatt a hajuk homályos lesz, elveszíti a ragyogását és a selymességet. Az ilyen jellegű változtatások elkerülése érdekében elegendő, ha a sárgarépát bármilyen formában rendszeresen bevenné.

2.) Spenót

 

A vaspótlás terhesség alatt kiemelten fontos – a vérsejteknek vasra van szükségük ahhoz, hogy megfelelően tudják szállítani a baba fejlődéséhez elengedhetetlen oxigént. A vas az egyik legfontosabb tápanyag magzatod számára, mivel hozzájárul a kognitív képességek fejlődéséhez, ezért a megfelelő vasmennyiség biztosítására magad számára szoptatás alatt, majd pedig később gyermeked számára is kiemelt figyelmet kell fordítanod!

Jótékony hatással van a női testre, terhesség alatt is:

  • Különösen fontos, hogy a terhesség és a felkészülés során egy nő számára szükséges folsav jelentős mennyiségét vegyük figyelembe.

  • A spenót levelében található jód a magzat idegrendszerének és agyának kialakulásához szükséges.

  • A K-vitamin biztosítja a szívizom zökkenőmentes működését. Ez segít a kalcium legjobb felszívódásában, a terhesség alatt különösen szükséges a kalcium, mivel ez a magzat csontrendszerének építőanyaga.

  • A terhes nők egyik leggyakoribb problémája a vashiány. Ebben az időszakban a szervezetben lévő vér mennyisége jelentősen nő, és a hemoglobin szintje csökken.

  • A zöldségben található nagy mennyiségű rost segít megbirkózni a székrekedéssel, amelyet sok jövőbeli anya is megfigyel. A spenót segít megszabadulni a méreganyagoktól és beállítani az emésztést.

  • A béta-karotinnal kombinálva erősíti az ereket és rugalmasabbá teszi a falukat.

  • A lutein jótékony hatással van a látásra, csökkentve a fáradtságot és az izomfeszültséget.

  • A spenót erősíti az ínyeket, megakadályozza a parodontális megbetegedést.

  • Egy terhes nő igyekszik megteremteni az étrendjét úgy, hogy mind ő, mind a jövőbeli gyermeke maximális tápanyagot kapjon. Ahhoz, hogy a szervezetbe belépjen a szükséges mennyiségű vitamin és rost, különös figyelmet kell fordítani a zöldségekre, a gyümölcsökre.

3.) Cékla

 

A cékla nagy mennyiségben tartalmaz folsavat. A cékla folsavtartalma nagyban hozzájárul a szövetek egészséges növekedéséhez.

A folsav továbbá nagyon fontos szerepe van a szervezetben, különösen a várandós édesanyáknál, mert a terhesség korai szakaszában a fejlődő embrió gerincét, a velőcsövet lezáró folyamat csak folsav jelenlétében megy végbe hibátlanul. Ezért várandós édesanyáknak mindenképpen ajánlott a folsav pótlása. A sejtek osztódása szempontjából nélkülözhetetlen vitamin.

Szerepe van még a fehérvérsejtek, vörösvértestek, vérlemezkék képzésében, az aminosavak, és nukleinsavak anyagcseréjében, de hozzájárul a gyomor-bélrendszer, és a szájnyálkahártya épségéhez is.

4.) Kollagén

 

A kutatások azt mutatják, hogy a hidrolizalt kollagén elősegíti a csontok egészségét, valamint pozitív hatása van a bőrre és a hajra. Ez a babavárás alatt kiemelten fontos, mivel a hormonváltozások miatt szárazzá válhat a bőr és haj, valamint hajhullás is előfordulhat, ami még jóval a szülés után is megmarad sajnos. A kollagén elengedhetetlen a bőr rugalmasságának megőrzésében. Ha a kollagén szerkezetében változás áll be a bőr veszít rugalmasságából, feszességéből. A kollagén rostnyalábjai szétesnek, és a különálló rostok elgyengülnek. Ennek következtében pedig a bőr megereszkedik és ráncosodik, nehezebben regenerálódik, ha sérülés éri. Annak érdekében, hogy növekedjen a bőr kollagén-tartalma érdemes elősegíteni a természetes kialakulását a szervezetben.

A kollagént vizsgálva kimutatták, hogy a terhesség alatt esetlegesen jelentkező ízületi fájdalmakat is segít csökkenteni!

A terhesség első és utolsó hónapjaiban a legtöbb kismama rengeteget alszik. Fontos a minőségi alvás, melyhez a glicin nagymértékben hozzájárul. A kollagénben jelen van ez az aminosav, ezért is fontos és előnyös kiegészíteni az étrendünket vele.

 

 


Most 2 havi NONI áráért
3 havit adunk!
Mindez csak 18000 Ft-ért!

Az akciónk csak október 31ig tart!